ZAMKNIJ

Grill Art Fitness

obrazek
2022-06-02

WIEKI GRILL ART FITNESS 

 

dla Klubowiczów Art Fitness! 

 

16.07.2022 - największa impreza tego lata!

Panel klubowicza

Logowanie do panelu klienta ART FITNESS

Zapomniałeś hasła do systemu. Wygeneruj nowe hasło.
Podaj adres e-mail podany przy rejestracji a my przyślemy nowe hasło.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w bazie klubu!

aktywuj konto

Posiadasz konto w bazie klubu.
Otrzymałeś KOD AKTYWACYJNY

zarejestruj się

Nie posiadasz konta
w bazie klubu.

Nasi
partnerzy:
Hammer Strenght Life Fitness Trec Fabryka Siły Your Way to Better Life

Zumba

Zumba, czyli baw się i ruszaj! Zumba to połączenie tańca i aerobiku. Ten rodzaj treningu pomoże Ci poprawić kondycję oraz ujędrnić i wzmocnić sylwetkę. Dodatkowo naładuje Cię pozytywną energią!!

 

DLA KOGO? Dla wszystkich, niezaleznie od stopnia wytrenowania i wieku.

KIEDY? Poniedziałki 20:40 Wtorek 17:00 Czwartek 20:00

HIIT

To 45-minutowy, intensywny trening interwałowy, o zmiennej intensywności ćwiczeń.

 

Program ćwiczeń przeznaczony dla osób, które chcą szybko spalić tkankę tłuszczową i poprawić swoja kondycję.

 

HIIT to redukcja tkanki tłuszczowej bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej- jest to szczególnie istotne da osób, które chcą zachować muskulaturę, a jednocześnie zminimalizować zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie.

 

DLA KOGO? Dla wszystkich, niezależnie od stopnia wytrenowania.

KIEDY? Piątki 17:00

Tabata

To 30-minutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie- zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

Nie należy powtarzać częściej niż 2-3 razy w tygodniu. Serii ćwiczeń nie wolno wykonywać na czczo oraz bezpośrednio po posiłku.

 

DLA KOGO? Dla wszystkich, niezależnie od stopnia wytrenowania

KIEDY? W każda środę o godz. 18.00